Telèfon:  977 252 428

MENÚ DEL DIA

Menú de migdia de dilluns a divendres

El menú del Degvsta te un preu de 16 eur + iva i està elaborat amb producte fresc, de temporada i d’alta qualitat.

Els nostres probeïdors son tots de la província de Tarragona: verdures de Riudoms, peixos de Cambrils i carns de Santa Oliva.

Està format per quatre entrants (una crema, una pasta, un remenat o torrada i una amanida de temporada) ,quatre segons plats (dos peixos i dos carns), i quatre postres totalment casolans.

Totes les elaboracions es preparen al dia i amb cura per a que el clients que te que menjar fora per motius de feina es senti com a casa.

 Menú de mediodía de lunes a viernes

Nuestro menú de mediodía tiene un precio de 16 eur + iva y está elaborado con producto fresco, de temporada y de alta calidad.

Nuestros proveedores son todos de la provincia de Tarragona: verduras de Riudoms, pescados de Cambrils y carnes de Santa Oliva .

 

El menú del Degvsta está formado por cuatro entrantes (una crema, una pasta, un revuelto o tostada y una ensalada de temporada), cuatro segundos platos (dos peces y dos carnes), y cuatro postres totalmente caseros.

Todas las elaboraciones se preparan al día y con cuidado para que el cliente que tiene que comer fuera por motivos de trabajo se sienta como en casa.


 

 

Degvsta restaurant

Tel 977 252 428

C. Cavallers, 6 · 43003 Tarragona
degvsta@degvsta.com

subir arriba